Kegelovy cviky pro muže na zlepšení sexuálního života

Původně kegelovy cviky napomáhaly ženám zužovat vagínu po porodu, než se přišlo na to, jaké mají blahodárné účinky u mužů. Především kegelovy cviky napomáhají k lepší sexuální výkonnosti a na lepší funkčnost penisu.

Odborníci se shodují, že stahování, napínání svalů pánevního dna zvyšuje průtok krve nejen přímo do penisu, ale také do svalů, které se účastní erekce. Jedna britská studie zjistila, že u 40 % chlapců s erektilní dysfunkcí, kteří pravidelně dělali po dobu tří měsíců Kegelovy cviky, tato porucha zmizela. Dalších 35 % uvádí zlepšení symptomů. Cvičením se zároveň snižuje pravděpodobnost předčasné ejakulace, tudíž i prodlužuje výdrž při milování.

Co mohou muži dosáhnout cvičením Kegelových cviků?

  • zlepšení průtoku krve v penisu
  • pevnější a dlouho trvanlivější erekce
  • delší výdrž při sexu
  • oddálení předčasné ejakulace
  • větší množství spermatu
  • celkové zpevnění svalstva pánevního dna
  • prožití silnějšího orgasmu
  • zlepšení prostaty

Kegelův cvik 1

Lehněte si na břicho, ruce pokrčte a dejte před hlavu a špičky nohou opřete o podložku nebo zem, tak jako to vidíte na obrázku. Následně zatnete hýždě a mírně zvednete nohy ze země. Chvíli v této poloze vydržte (8s-15s) a poté položte kolena spolu s nohy na zem. Tento cvik opakujte alespoň 4x.

Kegelův cvik 2

Lehněte si na záda, ruce dejte podél těla a nohy mějte natažené. Kolena, stehna a hýždě se snažte mít zatnuté a tlačit směrem k zemi nebo podložce. Zatněte břišní svaly a konečník. Chvíli v této poloze vydržte (8s-15s) a poté se na chvíli uvolněte. Tento cvik opakujte alespoň 4x.

Kegelův cvik 3

Lehněte si opět na záda, ale nyní pokrčíte kolena a chodidla necháte položené na zemi. Opět budete tlačit kolena, stehna a hýždě směrem k zemi. Zatněte břišní svaly a konečník. Chvíli v této poloze vydržte (8s-15s) a poté se na chvíli uvolněte. Tento cvik opakujte alespoň 4x.

Kegelův cvik 4

Lehnete si na záda, kolena pokrčíte a chodila necháte celé položené na zemi. Nadzvedněte pánev a hýždě, stáhněte břišní svaly a konečník. Poté provedete pohyb nahoru a dolů, alespoň 5x. Poté se na chvíli uvolněte a tento cvik opakujte alespoň 4x.

Kegelův cvik 5

Lehnete si opět na záda, ruce dáte podél těla a natáhnete nohy. Nohy poté mírně nadzvedněte nad podložku a snažte se stehna tlačit směrem dolů. Zatněte svaly konečníku a s nadzvednutými nohy začnete pomalinku kmitat nahoru a dolů, podobně jako nůžky. Můžete mít také nohy a pohybovat je mírně nahoru a mírně dolů. Vždy byste měli cítit tlak, pokud jej necítíte, přesáhli jste maximální mez pohybu. Pohyb aplikujte alespoň 7-10 a poté si dejte na chvíli pauzu a opakujte následně cvik 4x.